Investiția socială a companiilor private în organizații non-guvernamentale

Anual, se pierd peste 200 milioane de Euro, pentru că organismele juridice private din țara noastră folosesc prea puțin facilitatea fiscală de alocare a 20% din impozitul pe profit către bugetele organizațiilor non-guvernamentale. Dar unii ca Arval BNP Paribas, B&B Collection, Vodafone, BRD Societe Generale, Pirelli, Porsche, Romstal sau Baker Tilly Klitou folosesc această pârghie excelentă pentru finanțarea programelor de responsabilitate socială. Lor le-am mulțumit vineri seara, la Gala HHC România de la Cercul Militar Național, unde i-am premiat și le-am dat socoteală pentru felul în care le-am investit banii.

Mă gândesc cât de multe s-ar putea face cu cei peste 200 milioane de Euro care se irosesc anual în țara noastră, prin lipsa de acțiune în programe de responsabilitate socială. Stă în vârful pixului companiilor să facă o diferență uriașă în viața oamenilor în jurul cărora trăiesc și în societatea din care fac parte. Sper ca exemplul companiilor menționate mai sus să fie preluat de cât mai multe alte companii, să iasă din încremenire și să acționeze.